UUTTA! Briox Connect yhdistää mikroyritykset ja kirjanpitäjät – ilmaiseksi. Tutustu »

close

Edullinen kirjanpito-ohjelma yrityksille ja tilitoimistoille

Brioxin selkeä ja edullinen hinnoittelu tekee siitä erinomaisen kirjanpito-ohjelman niin mikroyrityksille kuin kirjanpidon ammattilaisille. Ohessa voit vertailla Brioxin eri tuotepaketteja yrityksille sekä tutustua tilitoimistoille tarjoamme kirjanpito-ohjelman monipuolisiin ominaisuuksiin.

Tilitoimistoille
Yrityksille
Tilitoimistoille

Briox Agency

Tilitoimistoille, jotka haluavat työskennellä sähköisesti yhdessä asiakkaittensa kanssa.

50€ /kk

Lisäkäyttäjät 30€/kk

Ota meihin yhteyttä
Kaikki työkalut asiakkaittesi kirjanpidon hoitamiseen expand_more

Kaikki toiminnot, joita tarvitset Brioxissa, asiakkaittesi kirjanpidosta huolehtimiseen.

Tilitoimiston toiminnanohjaus expand_more

Ominaisuus, jolla hallitset kaikkia asiakkuuksia sekä muokkaat asiakkaiden tietoja ja toimintoja.

Tehoa työskentelyyn expand_more

Briox Assistentti antaa sinulle yleiskatsauksen tehtävistä ja saat käyttöösi henkilökohtaisen kalenterin.

Hallitse palkanlaskentaa expand_more

Käyttäjäystävällinen ja pitkälle automatisoitu ratkaisu, jonka avulla voit hallita tehokkaasti asiakkaidesi palkanlaskentaa.

Yrityksille

Briox Grow

Tuotepaketti sisältää Brioxin kaikki ominaisuudet talouden hallinnan helpottamiseksi.

45€ /kk

 

Tilaa
Kaikki, mitä Briox Start sisältää expand_more

Briox Start paketin ominaisuudet.

Rekisteröi ja käsittele työaikaa expand_more

Raportoi työaikaa ja luo työaikaraportista myyntilaskuja.

Käsittele ostotilauksia expand_more

Tehosta työskentelyä luomalla ostolaskuja ostotilauksista.

Käsittele myyntitilauksia expand_more

Luo tarjouksia, tilausvahvistuksia ja lähetysluetteloita.

Hallinnoi käyttöomaisuutta expand_more

Pidä kirjaa käyttöomaisuudesta ja poistoista.

Tee tilinpäätös expand_more

Päätä tilikausi helposti ja luo tilinpäätös.

Sujuvaa toiminnanohjausta expand_more

Nopea yleiskatsaus asiakkaisiin.

Suosittelemme!

Yrityksille

Briox Start

Sisältää olennaisimmat ominaisuudet talouden hallinnan avuksi.

29€ /kk

 

Tilaa
Parannettua läpinäkyvyyttä toimintaan expand_more

Kirjanpitäjän toimittamat yrityksesi tärkeät talouskatsaukset helposti nähtävissä Brioxin Dashboardilla.

Skannaa asiakirjoja expand_more

Toimita liitteet kuten kuitit ja laskut skannattuna suoraan Brioxiin käyttämällä Briox Scanner sovellusta.

Ostolaskujen vahvistaminen expand_more

Kierrätä näppärästi ostolaskut sekä tiliotteet suoraan Brioxissa.

Lisää käytettävyyttä integraatioiden avulla Hyödynnä Brioxin valmiita expand_more

Hyödynnä Brioxin valmiita integraatioita tai suunnittele tarvitsemasi integraatio Brioxin avoimen API-rajapinnan avulla.

Luo ja lähetä myyntilaskuja expand_more

Jouheva laskujen käsittely ja maksujen seuranta

Hoida maksuja kätevästi expand_more

Käsittele maksut suoraan Brioxissa ja vastaanota tiliotteet suoraan kirjanpidon tueksi

Käsittele asiakirjoja sähköisesti expand_more

Lähetä, arkistoi ja säilytä materiaalit turvallisesti Brioxissa

check_circle
check_circle
check_circle
check_circle

Avoin API

check_circle
check_circle

Pääsy tilintarkastajalle

check_circle
check_circle

Kirjanpito

Aukoton kirjausketju eli audit trail

check_circle
check_circle

Ajantasaiset raportit useilla eri kielillä

check_circle
check_circle
check_circle
check_circle

Automatisoitu kirjanpito

check_circle
check_circle

Automaattinen ALV:n käsittely

check_circle
check_circle

Pääsy kirjanpitoon

check_circle
check_circle

Laskutus

Ajantasaiset asiakas- ja laskuraportit

check_circle
check_circle

Muokattavissa olevat laskutuspohjat

check_circle
check_circle

Sopimuslaskutus

check_circle
check_circle

Maksujen käsittely

check_circle
check_circle

Sähköinen laskutus

check_circle
check_circle

Ostolaskujen kierrätys

check_circle
check_circle

Ostolaskujen hallinnointi

check_circle
check_circle
check_circle
check_circle

Arkisto

Tallennettujen tietojen tulostus mahdollisuus

check_circle
check_circle

Turvallisten sähköpostiosoitteiden hallinta mahdollisuus

check_circle
check_circle

Tiedostojen versioiden hallinta mahdollisuus

check_circle
check_circle

Liitetyt asiakirjat

Vastaanota tiedostoja suoraan Brioxiin

check_circle
check_circle

Liitä kuvia myyntilaskuihin

check_circle
check_circle

Liitä kuvia tositteisiin ja ostolaskuihin

check_circle
check_circle

Tallenna kopiot ALV- ja taloudellisista raporteista

check_circle
check_circle

Ostotilaus

Laadi ostolaskuja ostotilauksista

check_circle
close

Päivitä varastosaldot

check_circle
close

Myyntitilaus

Luo koontilaskuja

check_circle
close

Päivitä varastosaldot

check_circle
close

Luo myyntilaskuja suoraan tilauksista

check_circle
close

Luo tilauksia tarjouksista

check_circle
close

Tilinpäätös

Luo tilinpäätös jouhevasti kirjanpidon tietojen pohjalta

check_circle
close

Raporttien automaattinen luonti

check_circle
close

Mahdollisuus mallintaa tilinpäätösraportteja

check_circle
close

Käyttöomaisuusrekisteri

Automattinen poistojen kirjaus

check_circle
close

Useampia poistomenetelmiä

check_circle
close

Audit trail

check_circle
close

Tuntikirjanpito

Rekisteröi työaikaa ja kustannuksia viikkokohtaisesti

check_circle
close

Laskuta suoraan tehdyt työtunnit ja kustannukset

check_circle
close

Yksityiskohtaiset aikaraportit

check_circle
close

CRM

Muokattavissa olevat yrityskortit

check_circle
close

Luo laskuja tai osto- ja myyntitilauksia suoraan yrityskortilta

check_circle
close

Palkanlaskenta Brioxissa

Aloita* käyttäjäystävällinen ja aikaa säästävä ratkaisu palkanlaskennan hallintaan – suoraan Brioxissa. Ei aloituskuluja. Ei piilomaksuja.

Brioxin palkanmaksulla maksat ainoastaan palkkalaskelmakohtaisesti (6 € + alv). Briox mobiilisovelluksen kautta palkkalaskelma toimitetaan työntekijälle veloituksetta (verkkopalkoissa 0,99 € + alv / palkkalaskelma).

Lisäksi, henkilökohtaisen työaikaraportoinnin avulla työntekijät voivat helposti raportoida työajastaan ja kuluistaan suoraan Briox-sovelluksen kautta.
* Vain järjestelmänvalvojat voivat aktivoida palkanlaskennan Briox Agency -paketissa.

Lue lisää

Briox Digital Storage

Briox pakettien lisäksi tarjoamme Briox Digital Storage -pakettia. Paketti sisältää turvallisen ja vaatimuksen mukaisen kirjanpitotietojen digitaalisen arkistoinnin yrityksille. Paketti on suunniteltu yrityksille, jotka ovat keskeyttäneet tai lopettaneet liiketoimintansa.

Paketti sisältää:

  • doneKirjanpidon 10 vuoden arkistointi
  • donePalvelu on käytettävissä 24/7
  • doneMahdollisuus ladata raportteja tietokannasta

Briox Digital Storagea tarjotaan hintaa 30 € + alv/yritys (kertamaksu), joka kattaa koko 10 vuoden ajanjakson.


Lisäominaisuus: Henkilökohtainen aikaraportointi

Henkilökohtaisen aikaraportoinnin avulla työntekijät voivat helposti raportoida työajastaan ja kuluistaan Briox-sovelluksen kautta. Hyväksytyt aikaraportit voivat sitten mm. toimia palkanlaskennan tai myyntilaskutuksen perustana. Henkilökohtainen aikaraportointi tarjotaan lisätoiminnallisuutena (2 € per käyttäjä/kk + ALV), eikä se edellytä käyttäjän olevan tavallinen Briox-paketin käyttäjä.

Kokeile Brioxia 30 päivää ilmaiseksi

Rajaton käyttö. Ei sitoumuksia.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

expand_more

Hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.

expand_more

>Sopimuskausi on yhtä kuin laskutuskausi. Sinun on mahdollista valita laskutuskausi kvartaaleittain tai vuosittain. Laskutus tapahtuu ennakkoon poikkeuksena, paitsi kolmansien osapuolien palvelut, jotka perustuvat niiden käyttöön. Kolmansien osapuolien palvelut laskutetaan jälkikäteen. Yritys, joka työskentelee yhdessä tilitoimiston kanssa, on mahdollista valita lähetetäänkö lasku tilitoimistolle tai yritykselle.

expand_more

Briox Start ja Briox Grow -paketeissa on mahdollista antaa käyttäjille erilaisia oikeuksia, perustuen siihen, mitä käyttäjä tekee Brioxissa. Briox Insights -paketista löytyy vain yksi käyttäjätyyppi.

expand_more

Lisämaksuja ei ole. Ainoa lisäkustannus, joka voi syntyä, on mikäli päätät käyttää kolmansien osapuolten, kuten Apixin (verkkolaskutus), KTI:n (laskutus) ja Palkkaus.fi:n (palkanlaskenta), käyttämiä ratkaisuja.

Apix-palvelun nykyinen hinnasto on:

  • Verkkolasku 0,65 €/kpl
  • Säköinen ostolasku 0,65 €/kpl
  • Tulostuspalvelu 1,30 €/kpl

Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat lisätietoja.

expand_more

Ei, vaan valitsette paketin, joka sopii parhaiten yrityksen tarpeisiin. Kaikki yrityksen käyttäjät saavat pääsyn valitun paketin toimintoihin. Tämä jälkeen voitte valita mitä käyttöoikeuksia kullakin käyttäjältä löytyy.

expand_more

Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana ensimmäisen paketin tilauksen hetkestä. Tällöin tilaus jatkuu automaattisesti jakson päättyessä. Irtisanomisen voi tehdä milloin tahansa, mutta kuitenkin kuukautta ennen jakson päättymistä. Irtisanominen tapahtuu kirjallisesti tai Brioxin tilausten hallinnassa.

expand_more

Kyllä löytyy. Brioxilla on mukautetut ratkaisut myös yhdistyksille ja oppilaitoksille. Ota yhteyttä lisätietoja saadaksesi.

expand_more

Brioxiin on helppo lisätä uusia käyttäjiä. Järjestelmän pääkäyttäjä voi halutessaan lisätä käyttäjän järjestelmään nopeasti.

expand_more

Kyllä voit, paketin muuttaminen onnistuu aina ja mahdollistaa näin kasvun tulevaisuudessa.

expand_more

Kyllä. Brioxin käyttäminen onnistuu myös ilman tilitoimistoa. Suosittelemme kuitenkin yhteistyötä tilitoimiston kanssa, sillä se tuo sinulle yrittäjänä suurta lisäarvoa. Sopivan kirjanpitäjän voit etsiä nyt helposti Briox Connectista, uudesta koko Suomen kattavasta palvelusta. Voit myös tutustua listaukseemme tilitoimistoista, jotka käyttävät Brioxia.

Autamme alkuun

Kerromme teille mielellämme lisää sähköisen taloushallinnon hyödyistä esittelyn muodossa.
Jätä yhteystietosi tai soita numeroon 094 241 1150.

Lisää nimesi

Lisää sähköpostiosoitteesi

Lisää puhelinnumerosi

Lisää puhelinnumerosi

Ehdot tulee hyväksyä, jotta pääset jatkamaan

Jokin meni pieleen tietoja lähettäessä.

Mukavaa, että olet kiinnostunut Brioxista!

Jätä yhteystietosi tai soita meille suoraan numeroon 094 241 11 50. Kuulemisiin!

Lisää nimesi

Lisää sähköpostiosoitteesi

Lisää puhelinnumerosi

Ehdot tulee hyväksyä, jotta pääset jatkamaan

Jokin meni pieleen tietoja lähettäessä.

Varaa ohjelman esittely

Varaa esittely jättämällä yhteystietosi tai soittamalla meille numeroon 094 241 11 50.

  • done Keskustele henkilökohtaisesti asiantuntijamme kanssa
  • done Räätälöity esittely, joka vastaa teidän tarpeitanne
  • done Maksuton
  • done Ei velvoita teitä mihinkään

Esittely on tarkoitettu tilitoimistoille ja kirjanpitäjille, jotka haluavat sähköistää toimintaansa enemmän.

Lisää nimesi

Lisää sähköpostiosoitteesi

Lisää puhelinnumerosi

Ehdot tulee hyväksyä, jotta pääset jatkamaan

Jokin meni pieleen tietoja lähettäessä.

Kenelle haluat ostaa?

Asiakkaalleni

Tilitoimistot voivat helposti lisätä uusia asiakkaita ja paketteja suoraan ohjelmassa.

Yritykselleni

Jos olet yrittäjä ja haluat käyttää Brioxia, kirjanpitäjäsi auttaa sinut alkuun. Ellei sinulla tällä hetkellä ole tilitoimistoa, löydät hyvän tilitoimiston täältä.

Kenelle haluat ostaa?

Asiakkaalleni

Tilitoimistot voivat helposti lisätä uusia asiakkaita ja paketteja suoraan ohjelmassa.

Yritykselleni

Jos olet yrittäjä ja haluat käyttää Brioxia, kirjanpitäjäsi auttaa sinut alkuun. Ellei sinulla tällä hetkellä ole tilitoimistoa, löydät hyvän tilitoimiston täältä tai voit ostaa Brioxin suoraan verkosta oheisen linkin kautta.

Kenelle haluat ostaa?

Asiakkaalleni

Tilitoimistot voivat helposti lisätä uusia asiakkaita ja paketteja suoraan ohjelmassa.

Yritykselleni

Jos olet yrittäjä ja haluat käyttää Brioxia, kirjanpitäjäsi auttaa sinut alkuun. Ellei sinulla tällä hetkellä ole tilitoimistoa, löydät hyvän tilitoimiston täältä tai voit ostaa Brioxin suoraan verkosta oheisen linkin kautta.