Brioxin selkeä ja edullinen hinnoittelu tekee siitä erinomaisen kirjanpito-ohjelman niin mikroyrityksille kuin kirjanpidon ammattilaisille. Ohessa voit vertailla Brioxin eri tuotepaketteja yrityksille sekä tutustua tilitoimistoille tarjoamme kirjanpito-ohjelman monipuolisiin ominaisuuksiin.
Tilitoimistoille, jotka haluavat työskennellä sähköisesti yhdessä asiakkaittensa kanssa.
Lisäkäyttäjät 30€/kk
Kaikki toiminnot, joita tarvitset Brioxissa, asiakkaittesi kirjanpidosta huolehtimiseen.
Ominaisuus, jolla hallitset kaikkia asiakkuuksia sekä muokkaat asiakkaiden tietoja ja toimintoja.
Briox Assistentti antaa sinulle yleiskatsauksen tehtävistä ja saat käyttöösi henkilökohtaisen kalenterin.
Käyttäjäystävällinen ja pitkälle automatisoitu ratkaisu, jonka avulla voit hallita tehokkaasti asiakkaidesi palkanlaskentaa.
Tuotepaketti sisältää Brioxin kaikki ominaisuudet talouden hallinnan helpottamiseksi.
Lisäkäyttäjät 15€/kk
Briox Insights ja Briox Start pakettien ominaisuudet
Raportoi työaikaa ja luo työaikaraportista myyntilaskuja.
Tehosta työskentelyä luomalla ostolaskuja ostotilauksista
Luo tarjouksia, tilausvahvistuksia ja lähetysluetteloita
Pidä kirjaa käyttöomaisuudesta ja poistoista
Päätä tilikausi helposti ja luo tilinpäätös
Nopea yleiskatsaus asiakkaisiin
Suosittelemme!
Sisältää olennaisimmat ominaisuudet talouden hallinnan avuksi.
Lisäkäyttäjät 15€/kk
Briox Insights paketin ominaisuudet
Jouheva laskujen käsittely ja maksujen seuranta
Käsittele maksut suoraan Brioxissa ja vastaanota tiliotteet suoraan kirjanpidon tueksi
Lähetä, arkistoi ja säilytä materiaalit turvallisesti Brioxissa
Tuotepaketti mahdollistaa tilitoimistolle kirjanpidon tekemisen yrityksesi puolesta.
Lisäkäyttäjät 9€/kk
Kirjanpitäjän toimittamat yrityksesi tärkeät talouskatsaukset helposti nähtävissä Brioxin Dashboardilla.
Toimita liitteet kuten kuitit ja laskut skannattuna suoraan Brioxiin käyttämällä Briox Scanner sovellusta.
Kierrätä näppärästi ostolaskut sekä tiliotteet suoraan Brioxissa
Hyödynnä Brioxin valmiita integraatioita tai suunnittele tarvitsemasi integraatio Brioxin avoimen API-rajapinnan avulla.
Avoin API
Pääsy tilintarkastajalle
Kirjanpito
Aukoton kirjausketju eli audit trail
Ajantasaiset raportit useilla eri kielillä
Automatisoitu kirjanpito
Automaattinen ALV:n käsittely
Pääsy kirjanpitoon
Laskutus
Ajantasaiset asiakas- ja laskuraportit
Muokattavissa olevat laskutuspohjat
Sopimuslaskutus
Maksujen käsittely
Sähköinen laskutus
Ostolaskujen kierrätys
Ostolaskujen hallinnointi
Arkisto
Tallennettujen tietojen tulostus mahdollisuus
Turvallisten sähköpostiosoitteiden hallinta mahdollisuus
Tiedostojen versioiden hallinta mahdollisuus
Liitetyt asiakirjat
Vastaanota tiedostoja suoraan Brioxiin
Liitä kuvia myyntilaskuihin
Liitä kuvia tositteisiin ja ostolaskuihin
Tallenna kopiot ALV- ja taloudellisista raporteista
Ostotilaus
Laadi ostolaskuja ostotilauksista
Päivitä varastosaldot
Myyntitilaus
Luo koontilaskuja
Päivitä varastosaldot
Luo myyntilaskuja suoraan tilauksista
Luo tilauksia tarjouksista
Tilinpäätös
Luo tilinpäätös jouhevasti kirjanpidon tietojen pohjalta
Raporttien automaattinen luonti
Mahdollisuus mallintaa tilinpäätösraportteja
Käyttöomaisuusrekisteri
Automattinen poistojen kirjaus
Useampia poistomenetelmiä
Audit trail
Tuntikirjanpito
Rekisteröi työaikaa ja kustannuksia viikkokohtaisesti
Laskuta suoraan tehdyt työtunnit ja kustannukset
Yksityiskohtaiset aikaraportit
CRM
Muokattavissa olevat yrityskortit
Luo laskuja tai osto- ja myyntitilauksia suoraan yrityskortilta
Aloita* käyttäjäystävällinen ja aikaa säästävä ratkaisu palkanlaskennan hallintaan – suoraan Brioxissa. Ei aloituskuluja. Ei piilomaksuja.
Brioxin palkanmaksulla maksat ainoastaan palkkalaskelmakohtaisesti (6 € + alv). Briox mobiilisovelluksen kautta palkkalaskelma toimitetaan työntekijälle veloituksetta (verkkopalkoissa 0,99 € + alv / palkkalaskelma).
Lisäksi, henkilökohtaisen työaikaraportoinnin avulla työntekijät voivat helposti raportoida työajastaan ja kuluistaan suoraan Briox-sovelluksen kautta.
* Vain järjestelmänvalvojat voivat aktivoida palkanlaskennan Briox Agency -paketissa.
Yrityspakettiemme lisäksi tarjoamme Briox Digital Storage pakettia – turvallista ja vaatimustenmukaista ratkaisua kirjanpitotietojen digitaaliseen arkistointiin yrityksille, jotka ovat keskeyttäneet tai lopettaneet toimintansa.
Briox Digital Storage -palvelun avulla saat:
Briox Digital Storagea tarjotaan hintaa 30 €/yritys (kertamaksu), joka kattaa koko 10 vuoden ajanjakson.
Henkilökohtaisen aikaraportoinnin avulla työntekijät voivat helposti raportoida työajastaan ja kuluistaan Briox-sovelluksen kautta. Hyväksytyt aikaraportit voivat sitten mm. toimia palkanlaskennan tai myyntilaskutuksen perustana. Henkilökohtainen aikaraportointi tarjotaan lisätoiminnallisuutena (2 € per käyttäjä/kk + ALV), eikä se edellytä käyttäjän olevan tavallinen Briox-paketin käyttäjä.
Rajaton käyttö. Ei sitoumuksia.
Hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.
Sopimuskausi on yhtä kuin laskutuskausi. Sinun on mahdollista valita laskutuskausi kvartaaleittain tai vuosittain. Laskutus tapahtuu ennakkoon poikkeuksena, paitsi kolmansien osapuolien palvelut, jotka perustuvat niiden käyttöön. Kolmansien osapuolien palvelut laskutetaan jälkikäteen. Yritys, joka työskentelee yhdessä tilitoimiston kanssa, on mahdollista valita lähetetäänkö lasku tilitoimistolle tai yritykselle.
Briox Start ja Briox Grow -paketeissa on mahdollista antaa käyttäjille erilaisia oikeuksia, perustuen siihen, mitä käyttäjä tekee Brioxissa. Briox Insights -paketista löytyy vain yksi käyttäjätyyppi.
Lisämaksuja ei ole. Ainoa lisäkustannus, joka voi syntyä, on mikäli päätät käyttää kolmansien osapuolten, kuten Apixin (verkkolaskutus), KTI:n (laskutus) ja Palkkaus.fi:n (palkanlaskenta), käyttämiä ratkaisuja.
Apix-palvelun nykyinen hinnasto on:
Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat lisätietoja.
Ei, vaan valitsette paketin, joka sopii parhaiten yrityksen tarpeisiin. Kaikki yrityksen käyttäjät saavat pääsyn valitun paketin toimintoihin. Tämä jälkeen voitte valita mitä käyttöoikeuksia kullakin käyttäjältä löytyy.
Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana ensimmäisen paketin tilauksen hetkestä. Tällöin tilaus jatkuu automaattisesti jakson päättyessä. Irtisanomisen voi tehdä milloin tahansa, mutta kuitenkin kuukautta ennen jakson päättymistä. Irtisanominen tapahtuu kirjallisesti tai Brioxin tilausten hallinnassa.
Kyllä löytyy. Brioxilla on mukautetut ratkaisut myös yhdistyksille ja oppilaitoksille. Ota yhteyttä lisätietoja saadaksesi.
Brioxiin on helppo lisätä uusia käyttäjiä. Järjestelmän pääkäyttäjä voi halutessaan lisätä käyttäjän järjestelmään nopeasti.
Kyllä voit, paketin muuttaminen onnistuu aina ja mahdollistaa näin kasvun tulevaisuudessa.
Löydät Brioxia käyttäviä tilitoimistoja täältä.
Voit löytää jo Brioxia käyttäviä tilitoimistoja täältä.
Kerromme teille mielellämme lisää sähköisen taloushallinnon hyödyistä esittelyn muodossa.
Jätä yhteystietosi tai soita numeroon 094 241 1150.
Jätä yhteystietosi tai soita meille suoraan numeroon 094 241 11 50. Kuulemisiin!
Varaa esittely jättämällä yhteystietosi tai soittamalla meille numeroon 094 241 11 50.
Esittely on tarkoitettu tilitoimistoille ja kirjanpitäjille, jotka haluavat sähköistää toimintaansa enemmän.
Tilitoimistot voivat helposti lisätä uusia asiakkaita ja paketteja suoraan ohjelmassa.
Jos olet yrittäjä ja haluat käyttää Brioxia, kirjanpitäjäsi auttaa sinut alkuun. Ellei sinulla tällä hetkellä ole tilitoimistoa, löydät hyvän tilitoimiston täältä.
Tilitoimistot voivat helposti lisätä uusia asiakkaita ja paketteja suoraan ohjelmassa.
Jos olet yrittäjä ja haluat käyttää Brioxia, kirjanpitäjäsi auttaa sinut alkuun. Ellei sinulla tällä hetkellä ole tilitoimistoa, löydät hyvän tilitoimiston täältä tai voit ostaa Brioxin suoraan verkosta oheisen linkin kautta.
Tilitoimistot voivat helposti lisätä uusia asiakkaita ja paketteja suoraan ohjelmassa.
Jos olet yrittäjä ja haluat käyttää Brioxia, kirjanpitäjäsi auttaa sinut alkuun. Ellei sinulla tällä hetkellä ole tilitoimistoa, löydät hyvän tilitoimiston täältä tai voit ostaa Brioxin suoraan verkosta oheisen linkin kautta.