Tervetuloa Brioxin blogiin

16. toukokuu 2018

Täällä voit lukea meistä, yrityksemme toiminnasta ja tarjouksistamme. Blogiin tulevat kirjoittamaan Brioxilaiset, meidän asiakkaamme, meidän yhteistyökumppanimme sekä muut henkilöt, jotka voivat jakaa mielenkiintoisia ajatuksia ja näkökulmia. Toivomme, että tämän blogin lukeminen on viihdyttävää. Ennen kaikkea kuitenkin toivomme, että blogimme lukemisesta on sinulle käytännöllistä hyötyä.

Täällä voit lukea meistä, yrityksemme toiminnasta ja tarjouksistamme. Blogiin tulevat kirjoittamaan Brioxilaiset, meidän asiakkaamme, meidän yhteistyökumppanimme sekä muut henkilöt, jotka voivat jakaa mielenkiintoisia ajatuksia ja näkökulmia. Toivomme, että tämän blogin lukeminen on viihdyttävää. Ennen kaikkea kuitenkin toivomme, että blogimme lukemisesta on sinulle käytännöllistä hyötyä.

Minun nimeni on Jens Collskog ja olen tämän ensimmäisen julkaisun kirjoittaja. Olen työskennellyt sähköisten yritysjärjestelmien kehittämisen ja myynnin parissa yli 25 vuotta. Parin viime vuoden aikana olen keskittynyt Brioxin liiketoiminnan kehittämiseen. Olen myös mukana yrityksen hallituksessa.

Briox kehittää moderneja pilvessä toimivia taloushallinnon järjestelmiä, joita on helppo oppia käyttämään. Palvelemme erityisesti pieniä ja keskisuuria yrityksiä, yhdistyksiä, tilitoimistoja sekä kouluja.

Tavoitteenamme on tarjota laaja valikoima ohjelmia, jotka täyttävät kohderyhmiemme monipuoliset tarpeet ja toiveet. Valikoimastamme löytyy ohjelmia mm. kirjanpitoon, laskutukseen, arkistointiin, tilausten käsittelemiseen ja tuntikirjanpitoon. Teemme yhteistyötä markkinoiden parhaimpien toimintaamme täydentävien ohjelmistojen kanssa, jotta voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman laajan valikoiman palveluita. Yhteistyön kautta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme palveluita mm. palkanlaskentaan, kuittien dokumentointiin, raportointiin, matkakulujen käsittelyyn sekä päiväkassojen hallintaan. Yhteistyökumppaneiden kanssa kehitämme kokonaisratkaisuja, jotka antavat asiakkaillemme tehokkaan tuen heidän talouden hallintaan.

Monet yritykset ja yhdistykset ulkoistavat kirjanpidon tilitoimistoille. Tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja tilitoimiston ja heidän asiakkaiden välisen yhteistyön helpottamiseksi. Briox Asiakashallinta -ohjelmamme auttaa tilitoimistoja työskentelemään useiden asiakkaiden kanssa tehokkaasti. Briox Portaali toimii tilitoimiston ja sen asiakkaiden yhteistyön keskipisteenä, jonka kautta heidän on helppo hoitaa tarvittava viestintä.

Tarjoamme palveluitamme ennakkotilauksen muodossa. Tämä tarkoittaa sitä, että uusi asiakas saa tarvitsemansa Brioxin ohjelmat käyttöönsä ilman aloitusmaksuja. Asiakas tilaa haluamansa ohjelmat edulliseen ja kiinteään kuukausihintaan. Ohjelmiemme tilaukseen ei kuulu sitoutumisaikoja, joten asiakkaamme voivat halutessaan katkaista tilauksensa milloin vain. Asiakkaamme käyttävät Brioxin ohjelmia täysin omasta tahdostaan, eikä siksi, että heitä sitoisi sopimus.

Jatkuva ohjelmien kehittäminen on toimintasuunnitelmamme ydintä. Tiivis yhteistyö eri kohderyhmien edustajien kanssa määrittää mitä kehitämme ja missä järjestyksessä.

Teemme aktiivisesti yhteistyötä esimerkiksi tilintarkastusalan asiantuntijoiden kanssa. Heiltä saamme arvokasta palautetta siitä, kuinka voimme kehittää ohjelmiamme palvelemaan asiakkaidemme tarpeita yhä paremmin.

Lopuksi haluan vielä tuoda esiin asiakastukemme. Ohjelmassamme on sisäänrakennettu asiakastuki,  josta löytyy neuvoja ja vinkkejä monenlaisiin tilanteisiin.

Asiakaspalvelijamme voit tavoittaa suoraan joko sähköpostitse, puhelimitse tai chat -palvelun kautta. Asiakastukemme käyttö on ilmaista.

Lue lisää meistä ja valikoimastamme Brioxin kotisivuilta. Ota yhteyttä jos sinulla on yhtään mitään kysyttävää, riippumatta siitä käytätkö jo Brioxia vai oletko vasta miettimässä asiakkaaksi ryhtymistä.

Ystävällisin terveisin!
Jens